Sunday, November 29, 2009

Nak lari tema sekejap boleh?


Entry ini mungkib berbau santai. Eh,eh,kalau santai mestilah xbuleh skema-skema. mesti rilek-rilek di shopping kompleks sikit. hoke. serius sikit.cuma mahu ceritakan kegembiraan.


um,tadi ada reunion. Walaupun asalnya macam malas nak pergi sebab dah lambat.tapi lepas 'dipanggil'(bahasa melayu bg 'called by phone') atau kata lainnya ditelefon,saya pergi,. ada kawan yang dah jumpa masa reunion raya aritu,ada yang belum jumpa2 eversince SPM. Rindu.. dan kuasa rabithah dan ukhuwah memperlihatkan kami masih buleh bersembang bergelak+bergurau+berposing bersama seperti kawan lama. hoke,mungkin lebih banyak bergelak .Terima kasih untuk jiha sebagai tuan rumah. sedap makanannya. pandai ustazah(mak jiha) masak=).


Saya sayang kawan-kawan saya. Sayang demi Allah. bertemu berpisah kerana Allah. Selesai2 majlis emak kepada Najihah bertanya kenapa xdibuat marhaban alang-alang dah ramai. dia mencadangkan dibuat lain kalinya. menarik. lain kali ya kawan-kawan?


By The way,miss jiha yang cumel,miss Eda cayang yang dah lama betul tak jumpa,Syila yang tiba-tiba terasa sangat kamceng dengannya,Adawiyah yang xhabis-habis memanggil saya serikandi islam izan(kan ke panjang tu..) dan juga kawan-kawan lain..sume dah cantik2. uhuuu~
Kawan-kawan,kita doa semoga Allah panjangkan umur kita dan terus kekalkan hubungan kita semua sampai bila-bila. next reunion,dekat kenduri kawen syila..haha!

2 comments:

Jom Masak Channel said...

hehe eleh izan..ke kenduri kawin ko nnti..hehehe

Serikandi Islam said...

haha..kenduri kawen haku lambar lg la..knduri kawen ko kot..haha..xlame lg da nk pindah cni..sng haku nk g..hik2

Related Posts with Thumbnails